Iedere organisatie heeft zijn eigen factuuradres. Voor een goede verwerking is het essentieel dat je je factuur aan de juiste organisatie richt en dat de factuur volledige en correcte gegevens bevat.
Je factureert alleen per email en levert de facturen aan in PDF formaat. Hierbij wordt de factuur als eerste pagina verstuurd en eventuele bijlagen in hetzelfde PDF-bestand meegestuurd. Mocht het voor jou om welke reden dan ook niet mogelijk zijn om per email te factureren dan vragen wij je contact op te nemen met onze Servicedesk Financiën op (071) - 516 70 07.
Facturen worden ingediend via e-mailadres: crediteuren@servicepunt71.nl. In het onderwerp van de mail staan:
- NAAM ORGANISATIE/GEMEENTE
- NAAM OPDRACHT
Eenzelfde factuur voor meerdere organisaties?
Als je een zelfde factuur voor meerdere organisaties hebt moet je voor iedere organisatie een aparte factuur met de juiste gegevens indienen. Je kunt ze wel in één verzamelmail aan ons versturen, maar we hebben wel voor iedere organisatie een eigen factuur nodig.
De aanhef van een factuur is als volgt:
- NAAM ORGANISATIE/GEMEENTE
- T.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)
- Vestigingsadres
- Postcode en plaats
De adressen zijn:
Gemeente Leiden
t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)
Stadhuisplein 1
2311 EJ Leiden
Gemeente Leiderdorp
t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)
Willem-Alexanderlaan 1
2351 DZ Leiderdorp
Gemeente Oegstgeest
t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)
Rhijngeesterstraatweg 13
2342 AN Oegstgeest
Gemeente Zoeterwoude
t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)
Noordbuurtseweg 27
2381 ET Zoeterwoude
Servicepunt71
t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)
Tweelingstraat 4
2312 LX Leiden
Jeugdhulp Holland Rijnland
t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)
Schuttersveld 9
2316 XG Leiden
Holland Rijnland
t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)
Schuttersveld 9
2316 XG Leiden
Vanaf 2018 gaan wij werken met e-facturatie. Hierover informeren wij je later dit jaar.