Factuur sturen?

Wij verwerken alle facturen voor al onze opdrachtgevers en dat doen we zo veel mogelijk digitaal. In totaal zijn dat jaarlijks zo'n 95.000 facturen. Ben je leverancier en wil je een factuur indienen? Of heb je een vraag over een ingediende factuur? Op deze pagina vind je alle relevante informatie over het indienen van een factuur zoals de facturatievoorwaarden, facturatieadressen en hoe je met ons contact op kunt nemen.

Facturatievoorwaarden

Wij betalen de facturen gemiddeld binnen 30 dagen. Omdat we een grote hoeveelheid facturen jaarlijks verwerken is het belangrijk dat de facturen aan onze voorwaarden voldoen, zodat we een snelle afhandeling kunnen garanderen en je factuur zo snel mogelijk wordt betaald. Voor bijna alle organisaties gelden dezelfde facturatievoorwaarden. Heb je een factuur voor Jeugdhulp Holland Rijnland? Neem dan de aparte facturatievoorwaarden goed door voor een goede verwerking. Voor Jeugdhulpfacturen gelden aanvullende voorwaarden.

Factuur versturen/factuuradressen

Iedere organisatie heeft zijn eigen factuuradres. Voor een goede verwerking is het essentieel dat je je factuur aan de juiste organisatie richt en dat de factuur volledige en correcte gegevens bevat.

Je factureert alleen per email en levert de facturen aan in PDF formaat. Hierbij wordt de factuur als eerste pagina verstuurd en eventuele bijlagen in hetzelfde PDF-bestand meegestuurd. Mocht het voor jou om welke reden dan ook niet mogelijk zijn om per email te factureren dan vragen wij je contact op te nemen met onze Servicedesk Financiën op (071) - 516 70 07.

Facturen worden ingediend via e-mailadres: crediteuren@servicepunt71.nl. In het onderwerp van de mail staan:

  • NAAM ORGANISATIE/GEMEENTE
  • NAAM OPDRACHT

Eenzelfde factuur voor meerdere organisaties?

Als je een zelfde factuur voor meerdere organisaties hebt moet je voor iedere organisatie een aparte factuur met de juiste gegevens indienen. Je kunt ze wel in één verzamelmail aan ons versturen, maar we hebben wel voor iedere organisatie een eigen factuur nodig.

De aanhef van een factuur is als volgt:

  • NAAM ORGANISATIE/GEMEENTE
  • T.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)
  • Vestigingsadres
  • Postcode en plaats

De adressen zijn:

Gemeente Leiden

t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon) 

Stadhuisplein 1

2311 EJ Leiden

  
Gemeente Leiderdorp

t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon) 

Willem-Alexanderlaan 1

2351 DZ  Leiderdorp

 
Gemeente Oegstgeest

t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)

Rhijngeesterstraatweg 13

2342 AN Oegstgeest

  
Gemeente Zoeterwoude

t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)

Noordbuurtseweg 27

2381 ET Zoeterwoude

 
Servicepunt71

t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)

Tweelingstraat 4

2312 LX Leiden

 
Jeugdhulp Holland Rijnland

t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)

Schuttersveld 9 

2316 XG Leiden

 

Holland Rijnland

t.a.v. (naam afdeling en contactpersoon)

Schuttersveld 9

2316 XG Leiden

 

Vanaf 2018 gaan wij werken met e-facturatie. Hierover informeren wij je later dit jaar.

Contact

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze servicedesk Financiën of Inkoop.