Onze werkwijze

Betrouwbaar en deskundig, dat kenmerkt onze werkwijze. Zonder al te veel poespas. We verwerken 95.000 facturen per jaar, betalen elke maand 2.500 salarissen  en wij zorgen voor moderne, flexibele  en veilige werkplekken. Onze adviseurs zijn dagelijks betrokken bij strategisch, tactisch en operationeel advies. Zo zijn we vanzelfsprekend en onopvallend aanwezig. En doet zich een bijzondere situatie voor? Dan voegen we met onze kennis en adviesvaardigheid op het gebied van bedrijfsvoering dat beetje extra toe.

Collectief en individueel

Onze grootste uitdaging is gezamenlijkheid vinden mét behoud van identiteit van elke organisatie. Wij bieden onze partners een ruim pakket producten en diensten aan. De vier gemeenten bepalen samen welke producten en diensten dat zijn. We hebben collectieve diensten en maatwerkproducten. Collectieve diensten zijn diensten die voor alle organisaties hetzelfde zijn. Dat kan gaan om administratieve taken, maar ook om gezamenlijke beleidsmatige afspraken die we gezamenlijk doen. Naast deze collectieve diensten hebben onze partners afzonderlijk producten en diensten nodig, specifiek voor hun organisatie. Zoals een organisatieverandering die veel advies vraagt van HRM. Deze individuele producten en diensten zijn uniek, met een specifiek karakter. We vullen ze één-op-één met onze partners in.

Click, call, face

Wij werken veel digitaal. Dus is ons belangrijkste dienstverleningskanaal dat ook: het virtueel servicepunt (VSP). Het wordt maandelijks 15.000 keer geraadpleegd. Het VSP is gemakkelijk te bereiken via het intranet van onze partners. Medewerkers vragen hier producten en diensten digitaal aan. Dat noemen we ‘click’. Wie er digitaal niet uitkomt, kan uiteraard bellen. Onze Servicedesks staan dagelijks klaar om te helpen als het digitaal niet lukt. Dat is de ‘call’. Voor complexe of persoonlijke vragen zijn click en call minder geschikt. Dan is face-to-face contact altijd een mogelijkheid. Onze adviseurs zijn regelmatig op locatie aanwezig.